Blog indexat de google in 2 ore

Vreau sa va spun ca acest blog a fost indexat de google in 2 ore sau mai putin.Sigur va intrebati cum a fost posibil acest lucru.Este foarte simplu sa fii si tu indexat de google in mai putin de 2 ore!Sa va spun cum am facut eu acest lucru…mai am doua bloguri,unul pe blogspot si unul pe wordpress,amandoua sunt indexate in google.Am scris un articol despre acest blog pe amandoua,lasandu-mi linkul in acele articole.Google a vazut linkul din articol,a vizitat acest blog si la indexat imediat.Deci daca vrei sa fii indexat in google „in doi timpi si trei miscari” si mai ai un site care se gaseste in cautarile google,nu-ti ramane decat sa scrii un articol despre noul tau blog si google il va avea in vizorul lui imediat.Sau poti sa dai bani sa-ti pui linkul blogului intr-un site cu page rank 6 si treaba va merge foarte repede,vei vedea.

Va urma…

0 Responses to “Blog indexat de google in 2 ore”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

