Varya Akulova-cea mai puternica fata din lume

Ea este cea mai puternica fata din lume In varsta de doar 10 ani,Varya Akulova il putea pune la pamant pe tatal sau,iar la 12 ani ea ridica o haltera de 350 kg, avand o greutate de 40 kg.Cand a ajuns la 17 ani,Varya a fost desemnata in „Guiness Book of World Records”cea mai puternica fata din lume,fiind cunoscuta ca si „Fata Hercules”.Varya Akulova este din orasul  Krivoy Rog,Ucraina,unde traieste alaturi de tatal sau,un fost artist de circ si un luptator olimpic.El este si antrenorul propriului copil,ducand-o pe Varya la cursuri de lupte libere si kick box,dar preferatele ei fiind tot exercitiile cu greutati.Tatal sau este de parere ca impreuna cu ea poseda asa-zisul “Genom al lui Hercule”,o combinatie de gene a caror lipsa se gaseste la oamenii obisnuiti.”Niciodata tatal meu nu m-a supus supra-antrenamentelor. Pentru a-mi proteja oasele si tendoanele, tata a conceput o serie de exercitii in care imi folosesc doar 75% din intreaga forta musculara. Imi doresc sa devin cu adevarat mare si puternica, sa am peste 1,90 metri in inaltime si sa depasesc 100 kilograme in greutate, asa cum este si tata”,spune Varya Akulova.

Va urma…

2 Răspunsuri to “Varya Akulova-cea mai puternica fata din lume”


  1. 1 Bamb00cHa martie 2, 2009 la 8:48 pm

    Daca iti da o palma , faci ocolul pamantului in 2 minute

  2. 2 vlad august 20, 2010 la 6:26 pm

    hai mai taceti ma k a luat proteine


Lasă un comentariu