Construieste un site gratuit

Stiu ca multi dintre voi vor sa aiba un site doar din curiozitate sau din pura intamplare,cum am facut si eu!Partea cea mai urata e cea cu banii!Daca vrei sa iti faci un site cu muzica(de exemplu),vezi ca mai sunt inca cateva sute de mii care aborda aceeasi tema si nu se merita,iti spun eu,pentru ca trebuie foarte mult timp acordat  sa ai si rezultate.Atsa doar daca vrei sa bagi banii intrun site.De aia inainte poti sa dai un search pe google sa vezi daca merita sa construiesti site-ul mult dorit.Acum sa revenim la problema noastra,cea free(gratuita) pentru construirea unui website.
Prima data trebuie sa stii ca pentru o obtine un site gratuit in cateva minute este foarte usor,dar are si dezavantaje.
Primul lucru ar fi cel legat de domeniu.Orice site care iti ofera la randul sau sa-ti faci unul al tau gratuit iti va „baga pe gat” si numele lui.Adica daca tu iti faci un site pe cabanova.com,el va arata asa: http://www.nume.cabanova.com,deoarece este gratis si nu e domeniu normal:www.nume.com.
Alta chestie legata de construirea unui site free,este cea a spatiului oferit de ei.Totusi iti ofera ceva,nu te gandii ca daca ai publicat 2 postari,dupa aia numai ai spatiu!Este suficient pentru un incepator.
Acum se naste intrebarea: Bine,bine dar pana la urma cum il fac?
Este foarte usor,deoarece cele care ofera acest lucru iti dau ele template-uri gratis(designul)si multe altele.
Sunt destule care ofera posibilitatea crearii unui site free,printre care: webs ,webgarden ,cabanova,jimdo ,xhost si altele,dar acestea sunt cele mai bune din punctul meu de vedere si datorita spatiului pe care il ofera pentru propriul tau site.
Eu va recomand webs.com,deoarece este foarte usor de manevrat si ofera un spatiu destul de multumitor pentru crearea unui site de incepator.Aici am si eu mai multe site-uri de care bineintels m-am lasat si m-au lasat la randul lor.
E greu?Nu cred…Va urez succes pentru crearea site-ului mult dorit si nu uitati dupa ce l-ati facut sa lasati si aici un comentariu in care sa precizati noul vostru website!
P.S.: http://suburbie.blogspot.com este un nou blog despre muzica hip-hop construit de mine!

Va urma…

10 Responses to “Construieste un site gratuit”


  1. 1 Site Gratuit Iulie 7, 2009 la 7:48 pm

    Ai nevoie de un SUPER SITE 100% GRATUIT? Construieste-l GRATUIT aici!
    Fa-ti online, un site web gratuit chiar acum, folosind WordPress site / webblog builder.
    Este extrem de usor de folosit, drept urmare vei avea un SUPER SITE intr-un timp record!
    Site-ul creat va fi compatibil cu toate brouser-ele existente la ora actuala inclusiv internet explorer sau browser-ele telefoanelor mobile Nokia, Ericsson, Motorola, Samsung, LG etc.

    Poti adauga Anunturi Google Adsense, Edita in Limba Romana, vei mai primi 100 MB spatiu gratuit pe server + o Baza de Date + http://www.domeniu-gratuit.1r.ro pe viata!

  2. 2 darko clara elisabeta Februarie 7, 2010 la 6:44 pm

    ce mai am de facut ? klari multumesc

  3. 3 darko clara elisabeta Februarie 7, 2010 la 6:45 pm

    imi place ca intr-adevar este foarte simplu. multumesc klari

  4. 4 sebastian Mai 21, 2010 la 10:12 pm

    Va mai spun eu o metoda pentru a construi un site gratis: apelati la noi, cei de la VreauSiteGratis.com, si va vom realiza site-ul gratis. Singura conditie este sa va gazduiti site-ul la noi, pentru o suma modica; suma oscileaza intre 4.16 si 6.97 euro pe luna (in functie de numarul de luni platite in avans). Ii asteptam pe cei interesati!

  5. 6 nicolae Iunie 4, 2011 la 10:35 am

    si totusi, cum se construeste un site?

  6. 7 king atem August 15, 2011 la 3:07 pm

    salut am si eu un site gratis de anime facut cu webs.com si vreau sa va intreb ceva:am voie sa i-au embed de pe alt site cum ar fi peteava.ro si sa pun pe al meu.
    va multumesc anticipat.

  7. 8 anonimnecunoscut Octombrie 21, 2011 la 6:06 am

    http://stisitu.wordpress.com/ Uitel dar am si eu o intrebare , se merita sa bagi bani in ubgrade cu spatiu , s-au in alte dastea , adk o intrebare mai concreta ar fi exista vre o sansa ca blogul meu sa se stearga sau ca wordpress sa dea faliment sau cev de genu adk eu vreau ca blogul meu sa ramana si peste 100 ani , ( te rog raspundemi ) klari

  8. 9 andrei Martie 31, 2012 la 12:03 pm

    vreau sa ami fac un sait

  9. 10 Samsung Galaxy Store - Samsung Galaxy Phones Mai 24, 2013 la 12:00 pm

    Does your website have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to send you an e-mail.
    I’ve got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.


Lasă un răspuns

