Google la tigani:uimitor

Cea mai tare faza pe care am vazut-o pana acum pe net a fost asta:Tiganii au si ei o retea google,cum avem noi romanii google.ro,asa au si ei „gugle rromales”! Cand dai un search pe google la ei iti apare asa: Muşchii mei vrea : pă Veb pagini scrise pagini cu ghiuluri .Repet,e cea mai tare faza de pana acum,dar mai este ceva la mijloc…Daca sunteti curiosi click aici! Va astept dupa cu parerile voastre despre ce am scris si…

 Căutare în Duşmanii Mei
  Preferinţe manele
  Unelte de aiurit alarme

Va urma…

1 Response to “Google la tigani:uimitor”


  1. 1 Serginho Martie 7, 2009 la 7:28 am

    Lol tare, vezi ca ti-am lasat raspuns la mine pe blog, la manele. 😉


Lasă un răspuns

