Blogul fara comentarii este unul mort

Da!Cum spune si titlul un blog care se respecta are si comentarii la fiecare articol.De cand sunt si eu bagat in treaba asta,adica bloggereala nu prea am comentarii.Am avut un blog si pe blogspot,unul pe ablog,unul pe blog,altul pe blog gratuit si unul aici,pe wordpress.Maximul de comentarii la un articol l-am atins pe blogspot la un articol despre cele mai noi inventii,pe Incet,care acum este in deplina transformare.Vreau sa fac din el un blog special pentru promovare,pentru publicitate gratuita.La respectivul articol am avut cel mai mare numar de comentarii din carierea mea,in afara de unde postam eu comentarii sa vada lumea [rusinica].Nu e nevoie sa ai cine stie ce trafic pentru a obtine cat mai multe comentarii in propriul tau blog.Secretul cica e sa pui intrebari de genul:”Cum vi se pare acest articol?”,”Astept parerile voastre”,etc. pentru a fraierii lumea.Dar nu este nici pe departe asa,va spun asta din proprie experienta.Pe blogspot am avut la blogul la care lucrez acum: Suburbie-Hip-Hop and Rap 92 de vizitatori unici,ieri.Cate comentarii credeti ca am avut? Nici unul…0. De ce? Nici eu nu stiu…nu pot sa imi dau seama.
Deci tot la vorba mea revenim „Ai trafic,ai comentarii”.
Nu poti sa rogi lumea sa iti lase comentarii la sfarsitul fiecarui articol,e chiar penibil,dar penibil rau.
Daca ii place respectivul articol va lasa de buna voie si nesilit de nimeni un comment.

Va urma…

5 Responses to “Blogul fara comentarii este unul mort”


  1. 1 Bamb00cHa Martie 9, 2009 la 2:31 pm

    Sa-ti dau un sfat? Probabil nu sunt in masura sa-ti dau sfaturi insa incerc sa ajut . Cel mai bine ar fi sa comentezi tu pe blogul altora si sa atragi atentia asupra ta . In acel moment tu ai o amprenta pe blogul acela si daca comentariul este inteligent , lumea va intra si pe blogul tau sa vada care-i treaba. Cauta lume cu care sa faci link exchange si de ce nu un banner exchange 😉

  2. 2 Bamb00cHa Martie 9, 2009 la 2:32 pm

    ah si inca ceva , m-am mutat pe alt site 🙂 modifica linkul meu din blog roll 😀 poti sterge acest comentariu

  3. 3 Inocentul Martie 9, 2009 la 5:57 pm

    nu-l sterg..ca sa ma dau mare ca am 2 comentarii :))

  4. 4 Al3ks Martie 9, 2009 la 7:38 pm

    Sfatul meu: fa cat mai multe link exchange-uri si lasa si tu comentarii 😉 😀


Lasă un răspuns

