In Romania se cauta scandalul!

Am observat ceva.In general,in Romania noastra cea „frumoasa si mancipata” se cauta subiectele scandaloase.”Cine a mai facut-o cu cine”,Cine s-a certat cu cine”,”Cine a mai aparut la OTV (0 TV)”  si tot asa…Acum o saptamana sau mai mult am publicat un articol despre Naomi,care a fost batuta de doi indivizi  pe strada,ea venind la Otv.La acel articol am avut cel mai mare numar de vizionari de pe acest blog,si continua „fara nerusinare” sa fie in top cele mai bune articole.Oricum mie nu mi se pare cine stie ce,de asta l-am pus si in categoria Funny.Adica e mai mult un subiect caterincos,nici pe departe unul informativ.L-am publicat deoarece vroiam sa vad ce are o mai mare prindere la cititori.Acum am vazut si m-am convins singur,chiar daca stiam sau banuiam acest lucru.Oricum nu o sa inteleg niciodata aceasta chestie la romani,sau stai,daca sunt romani,e clar.Imi pare rau,dar nu o sa postez de fiecare data astfel de articole!

Va urma…

2 Responses to “In Romania se cauta scandalul!”


  1. 2 Inocentul Martie 10, 2009 la 7:38 am

    merci..chiar nu trebuia :))


Lasă un răspuns

