George Zafiu are un blog cu multe reclame google adsense!

De curand am dat si eu de blogul lui George Zafiu (cel de la Europa FM) http://georgezafiu.ro si cand am intrat pe el m-au intampinat reclamele google adsense si in dreapta,in sidebar si jos,sub articole.Enervant….ma gandeam/ma gandesc ca daca tot are foarte multe reclame google castiga ceva,acum in fine ca n-am de unde sa stiu.Oricum el mi-a spus ca scoate 1 cent pe saptamana :)).Ce spune el:”In mod obisnuit nu ti-as fi raspuns, mai ales ca subiectul e altul, dar as vrea sa stii ca a vinde publicitate nu e o rusine. In ceea ce priveste castigurile, ele sunt de 1 cent pe saptamana, ceea ce ma multumeste nespus. Succes!”
Vreau sa te contrazic,a pune reclame adsense pe blog e rusinos si enervant.Dar asta e parerea ta si-o respect!
Nu o luati in nume de rau,nu il critic eu pe George Zafiu,nici nu imi permit,chiar din contra imi place! Doar mi-am spus parerea!

2 Responses to “George Zafiu are un blog cu multe reclame google adsense!”


  1. 1 Serginho Martie 10, 2009 la 9:17 pm

    Rusinos? Pentru ce? Acuma intradevar nu pui in exces, si eu aveam un banner de 250×250, acuma l-am scos… dar nu e rusinos… poate enervant daca vezi o gramada de adsensuri…

  2. 2 Inocentul Martie 11, 2009 la 7:38 am

    Pai de asta zic,ca e enervant.Si oricum unu’ ca el nu cred ca ar fi asa de potrivit sa puna reclame google pe blog.Poate vin cei de la vodafone si ii propun o oferta de publcitate,sau cei de la domo,etc.:)
    [Eu inca ii astept]:))


Lasă un răspuns

