Blogosfera romaneasca este la pamant

Ma refer la cei tineri,care vor sa faca si ei „saracii” ceva din blogging.Nu bani sau alte,alea…
Pai cum sa faci sau sa mai ai cititori daca zoso comenteaza recent despre bloggeri sau Nihasa ne critica cu desavarsire.Eu unu’ nu vreau sa scot bani din acest blog sau cine stie ce.Vreau sa stiu ca am oameni care citesc acest blog si sa am si eu cateva comentarii (ca asta e o satisfactie),in nici un caz nu vreau sa ma imbogatesc peste noapte.Si in primul rand ca sa scoti bani iti trebuie trafic si iar trafic.Nu daca ai 50 de vizitatori unici pe zi,gata dom’le sunt citit si pot scoate bani.Cum spuneam si intr-un articol precedent,comentariile sunt si ele principale la „faima” unui blog.Pe mine comentariile imi dau puterea sa scriu in continuare,chiar daca la unele articole nu exista comentarii,tot voi scrie.
Si banii+faima sunt un lucru de durata,cativa ani.
Chiar daca zoso ii da dreptate lui Nihasa,eu nu sunt de acord cu cea scris omu’ pe blog.Crede-ma ca nu se imbogatesc oamenii din blogging in 2 minute! Intr-adevar sunt bloggeri care pleaca cu premiza ca imediat dupa ce ti-ai facut blog,gata incep sa curga banii.Sau mai nou vad la bloggeri noi (ca mine) ca isi pun reclame google adsense pe tot blogul,ca te enerveaza si nu iti mai vine sa mai treci pe la ei nici in ruptu’ capului.
In loc sa ne promovati pe noi,cei care scriem zi de zi,voi ne criticati!
De ce este atata invidie? Nu v-ati saturat?

Va urma…

2 Responses to “Blogosfera romaneasca este la pamant”


  1. 1 nihasa Martie 13, 2009 la 9:25 am

    Nu cred ca ai inteles exact despre ce era vorba in acea insemnare. Bloggeri noi care vor sa faca BANI si FAIMA din blogging. Majoritatea sunt praf si despre ei este insemnarea.

  2. 2 Inocentul Martie 13, 2009 la 9:43 am

    Am inteles..cel putin asa spun eu.


Lasă un răspuns

