Un nou videoclip Parazitii-Mix

Parazitii au filmat un nou videoclip,care se numeste Mix.Cheloo,Ombladon si FDD ne impresioneaza si de data aceasta!Cand l-am vizualizat prima data pe youtube,am crezut ca e facut de cineva,dar imediat dupa m-am informat pe google.Si surpriza….”Mix” este un nu videoclip semnat Parazitii.Baietii mi-au facut si aceasta zi mai fericita,chiar daca eu sunt mai inapoiat cu ultimile noutati ce apar in Romania.Daca inca nu l-ati vizionat,o puteti faci acum.Vizionati-l:

Cum vi se pare? 🙂

3 Responses to “Un nou videoclip Parazitii-Mix”


  1. 2 Bamb00cHa Martie 11, 2009 la 2:40 pm

    nu prea ma pasioneaza genul asta de muzica 🙂

  2. 3 Inocentul Martie 11, 2009 la 5:53 pm

    Fiecare cu gusturile sale. 🙂
    Dupa parerea mea hip-hop-
    ul e cel mai frumos si patrunzator gen muzical.Nu alea care dau din fund pe la tv.
    Sunt sigur ca asculti si tu hip-hop si ai grija ca acum nu te pasioneaza,dar dupa s-ar putea sa duca la dependenta!:))


Lasă un răspuns

