Ce fel de bloggeri sunt ăştia ?

M-ai citesc şi eu destul de des blogosfera românească şi observ destule porcării.Nu am crezut niciodată că o să văd aşa ceva pe diferite bloguri,dar dacă suntem români e clar.
 
 Nici bine nu apuc să citesc un articol,că văd în dreaptă sau în stânga „Reclama ta aici”,la bloguri care nu au nici măcar 2 luni.Deci hai să fim serioşi bă frate,îl înţeleg pe fulgerica sau pe alţi bloggeri care au construit blogul tocmai de prin 2006 sau mai târziu.Dar nu pe cei care au scris şi ei 2 articole şi pun banner sau o pagină în care specifică aşa ceva.Deci e de tot rahatul.Te şi enervează când vezi acele bannere şi când te uiţi la arhivă au blogul construit în 2009,sau au 10 articole copiate maxim.
 
 E şi culmea,cum să vină cineva la tine pe blog interesat de ai oferii reclamă,când tu ai 0 sau 1 comment la fiecare articol şi alea sunt luate de pe libertatea.ro sau sunt neinteresante.E chiar penibil.
 
 Sau recent am văzut că noii bloggeri,după fiecare articol au reclame google adsense,din care speră ei că o să câştige mii de euro din ele.Pe mine asta mă enervează cel mai tare.Am avut un blog pe toateblogurile.ro care m-a dezamăgit când am văzut că la fiecare articol,sub el,mi-au „implantat” reclame google.De respectivul blog m-am şi lăsat când am văzut această „noutate”.
 
 Nu sunt eu în măsură să îi critic pe bloggerii români,care sunt noi (la fel ca mine),dar oamenii ăştia nu prea îşi dau seama ce fac,că o fac în zadar.
 
 
 
 Va urma…

3 Responses to “Ce fel de bloggeri sunt ăştia ?”


  1. 1 Serginho Martie 13, 2009 la 7:26 pm

    Ai dreptate, unii bloggeri isi fac blogul doar pentru bani!

  2. 2 erromijet Aprilie 7, 2009 la 1:28 pm

    I’m new to this blog. Apologize for asking this though, but to OP…
    Do you know if this can be true;
    http://www.bluestickers.info/ringtones.php ?
    it came off http://ringtonecarrier.com
    Thanks 🙂

  3. 3 Inocentul Aprilie 7, 2009 la 5:32 pm

    I do not know what to say…


Lasă un răspuns

