Despre manele,campanii,critici,opinii

Câţi dintre voi ascultă manele? Răspunsul este simplu:mulţi.Chiar dacă nu recunosc,foarte mulţi oameni ascultă manele,ba pe telefon,ba pe internet,ba pe un sistem audio dat la maxim,în care se aude numa’ Nicolae Puţă,Copilu’ Minune şi alţii.Din curiozitate m-am uitat la pe câteva forumuri,azi şi am observat ceva destul de interesant.Pe forumul bugmafia93 cineva a dat startul unei discuţii despre manele (nu dau nume,să nu vină ăla cu Ferrari să mă ia la bătaie),unde întreba oamenii care activează pe acest forum,”câţi ascultă manele?”.Bineînţeles că el a spus că nu suportă manelele şi le urăşte din toată „inimioara” lui.După care ce să vezi,surpriză.Acelaşi om,cu acelaşi e-mail,cu acelaşi nick,pe youtube la favorite are numa’ salam,guţă şi denisa.Cum am dat din nou de el?(că doar nu căutăm eu guţă pe youtube).Am dat un search la „metaforic huşi” şi în aceste rezultate îmi apare şi un rezultat cu un manelar,mă uit să văd cine l’a postat şi observ că este acelaşi nick şi după asta,acelaşi e-mail.

Deci fraţilor,dacă vă întreabă cineva dacă îl ascultaţi pe guţă,spuneţi clar:da şi băgaţi un argument de genul: „guţă e full la buzunare”,”îmi palce de guţă că are „succesuri”” şi de astea,că dacă te uiţi la comentariile lăsate,observi numai greşeli gramaticale,ca cele ale Elenei Băsescu.

Eu de când mă ştiut nu am ascultat manele,că ar fi şi culmea.De când m-am născut numai hip-hop răsuna prin casă,din cauză că fratele mai mare mă teroriza cu Bug Mafia,La Familia,Morometzii,trupe care la acea vreme erau la modă în hip-hop-ul românesc.

1 Response to “Despre manele,campanii,critici,opinii”


  1. 1 Blackice Martie 20, 2009 la 3:38 am

    end now the comercial thing : cine doreste si numai daca doreste o manea buna poate intra pe site-ul http://manele-video.tv gasesti toate manele posibil, Videoclipurile cele m-ai noi de Guta Denisa Florin Salam si toate 2009


Lasă un răspuns

