Laura Adresan devine scriitoare

Am aflat azi din Libertatea ca Laura Andresan va scoate in aceasta luna o carte,care se va numi „Barbatii la feminin” si se poate achizitiona de pe 23 martie,de pe site-ul http://www.barbatiilafeminin.ro.De pe acest site aflam ca Laura isi povesteste cu desavarsire viata sexuala traita de ea,de la varsta de 19 ani,eu crezand ca baga si ea o vasta mai frageda,cum ar fi 15 ani,ca deja o stie toata lumea cine e si cu ce se ocupa.In primul episod „marea scriitoare” ne povesteste despre cum „si-o freca” domnul primar de la sectorul 3,Liviu Negoita.Laura Andresan declara ca descoperise in acel moment,o ciudatenie de penis,unul scos prin slit,care era foarte „paros”.Deci sa fim realisti…Cum pana mea a mai ajunsa si asta sa scrie carti?Ca maine o vezi ca il intrece pe poetul Eminescu,sau ajunge la cea mai vanduta carte din acest an,adica cartea anului.Din cate imi aduc eu aminte,asta a mai spus povesti de adormit barbatii la Libertatea,multe dintre ele fiind neadevarate.Dar sa scoti o carte,e totusi ceva.Oricum dupa parerea mea,Libertatea este cel mai prost ziar din Romania,care se vinde en-gros,pentru ca baga subiecte numai cu pitipoance,si vorba aia,la roman le place.
Si despre Laura Andresan n-am ce zice,decat ca este o curva si ultima parasuta care apare pe la Tv,ea si Magda Ciumac ce fac audienta.Ca fara ele si OTV-ul ar fi mort,dar si ziarele astea de tot rahatul din Romania.
„Daca e Romania,e tara milei,unde nike-urile se dau la schimb pe doze si bile”,un vers de la baietii din Concentric.
Romania e la fel ca Laura Andresan,la fel si romanii…

(Nu am mai scris cu diacritice).

0 Responses to “Laura Adresan devine scriitoare”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

