Mi-am schimbat template-ul blogului

 Pentru cei care au intrat recent aici,aflaţi că mi-am schimbat designul acestui blog.Dacă nu mă înşel cei de la WordPress au mai băgat 2-3 teme noi,asta în cazul în care nu mi-am luat ţeapă şi nu le-am văzut.Chiar dacă îmi plăcea şi tema precedentă,deoarece avea 2 sidebar-uri,am ales-o pe asta că mi se pare mai faină decât cealaltă.Astea fiind spuse,va las în continuare să urmăriţi acest blog!

1 Response to “Mi-am schimbat template-ul blogului”


  1. 1 Serginho Martie 20, 2009 la 7:17 pm

    Imi place noua tema, parca e mai dichisita 😛 Si imi plac culorile din header si marginea temei… buna decizie ca ai schimbat.


Lasă un răspuns

