In deplasare la peste

Gata,m-am hotărât.Azi mă duc la peşte împreună cu tovarasu’ meu Alex să ne distrăm şi noi,că doar e weekend.Suntem siguri că nu o să prindem mai nimic,ca de obicei.Dar hai să fim încrezători în forţele proprii şi să mergem cu gândul că prindem fiecare câte 3 peşti :)),cel puţin.
Haideţi că eu mă duc să-mi pregătesc unditile (că am 3) şi s-o luăm la drum.
Baftă şi uraţi-ne succes!

1 Response to “In deplasare la peste”


  1. 1 kenmwod Martie 21, 2009 la 7:41 pm

    E frumos la peste. Te mai relaxezi, mai vorbesti, alea, alea


Lasă un răspuns

