Mi-am facut forum

http://suburban.forumz.ro este forumul meu,dacă încă nu aţi aflat şi o să lucrez la el şi la acest blog momentan,deoarece nu mai am timp şi de altele în online.Pentru că îmi place hip-hop-ul acest forum l-am creat pentru fanii acestui gen,mai precis pe forum o să abordăm hip-hop-ul românesc,dar poate şi cel străin.E construit gratuit,vă spun de acum ca să nu mă înjuraţi şi îmi doresc,în ciuda faptului că e făcut gratuit să aduc o comunitate cât mai mare şi cât mai activă.
 
 Pentru sugestii,critici,opinii şi înregistrări: http://suburban.forumz.ro

3 Responses to “Mi-am facut forum”


  1. 2 Serginho Martie 21, 2009 la 9:09 pm

    N-am timp ca mi-as face si eu forum si site si alt site :))

  2. 3 Inocentul Martie 21, 2009 la 9:11 pm

    Poate ai timp sa-ti faci cont :))


Lasă un răspuns

