Blog de vedete si stiri

http://vedete-stiri.blogspot.com este noul si cred ca ultimul meu blog de care incerc sa ma ocup in acest moment.Am forum,site-uri,bloguri,magazine virtuale,retele de prieteni…pai ce mai vreau? M-am apucat de multe dintr-o data,dar cred ca o sa am timp de ele si sper eu sa vin cu lucruri noi.Blogul de mai sus este explicit despre vedete si stiri din orice domeniu,pe care google nu il mai indexeaza :).Sa va spun sincer,acest post l-am scris mai mult pentru a fi mai repede indexat in google.Cu aceasta ocazie va spun ca saptamana aceasta nu o sa mai fiu asa bogat in articole pe acest blog,deoarece alt blog de care ma ocup in acest moment este: http://hiphopul.blogspot.com .Bafta si spor pana revin!

3 Responses to “Blog de vedete si stiri”


  1. 1 kenmwod Martie 23, 2009 la 10:13 pm

    Daca ai timp sa le tii pe toate ..

  2. 2 Dragos[free] Martie 24, 2009 la 2:09 pm

    poate facem un schimb de banner cu hiphopul.blogspot.com 🙂

  3. 3 Inocentul Martie 24, 2009 la 6:19 pm

    Facem,dar acum nu am timp sa ma ocup de el (cum ai vazut,cred ca) si n-am nici banner.
    Te anunt eu cand,ok?


Lasă un răspuns

