Astia de la dap.ro sunt seriosi?

Am vrut sa imi fac si eu un blog pe dap.ro si au trecut doua saptamanii de cand nu mi-au mai aprobat contul,cu toate ca am mai trimis cererea de vreo 3 ori,cu mail-uri diferite.Acolo scrie ca imi aproba manual contul si imi trimit un e-mail de confirmare,dar de acum nici nu cred ca mai imi trimit ei ceva.Nu cred ca au atatea cereri de nu au timp sa imi aprobe contul si nu cred ca este numai unul sau una care face parte din aceasta echipa,numita dap.ro-gazduire moka.Inca astept…sau nu.

0 Responses to “Astia de la dap.ro sunt seriosi?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

