Blog nou cu vedete,stiri si recenzii

http://informatii24.blogspot.com este noul meu blog despre vedete,dupa Vedete si stiri de care pot sa spun ca mi-am luat teapa si nu o sa mai postez acolo.Cum spune si titlul acestui articol,blogul ce urmeaza a fi indexat de google cat mai repede,va fi unul despre vedete,stiri,recenzii,informatii exclusive si totalitatea zvonurilor ce „umbla” pe glob.Ca sa numai va plictisesc mult,aveti doua optiuni,ori vizitati http://informatii24.blogspot.com ,ori cititi articolele in continuare de pe acest blog.

4 Responses to “Blog nou cu vedete,stiri si recenzii”


  1. 1 Dragos[free] Martie 25, 2009 la 4:59 pm

    ma da multe bloguri iti mai faci…;))

  2. 2 Inocentul Martie 25, 2009 la 6:02 pm

    Pai daca google nu le mai indexeaza odata! :)) ..chiar daca pun linkul asta peste tot!

  3. 4 Inocentul Martie 26, 2009 la 9:05 am

    pff..numai am rabdare!


Lasă un răspuns

