Bloguri de vedete:Alina Plugaru si Adriana Bahmuteanu

Astia de la Libertatea au facut bloguri pentru Alina Plugaru si Adriana Bahmuteanu,ca doar sunt dive,ce naiba…
Cum era de asteptat,Alina Plugaru scrie articole cu si despre sex,iar Bahmuteanca despre sex si despre vedete,in general.
Am ramas uimit cand am vazut ca Bahmuteanca are la niste articole de rahat sute de comentarii si tot uimit am ramas cand am vazut ca Alina Plugaru stie sa scrie (virgula,cratima).In ultimul post,Alina Plugaru ne intreaba daca suntem destui de buni la pat si exclama ca ii place sa faca sex.Cred ca vrea sa isi aleaga un nou partener,cine stie….asa ca fiti pe faza.Si ca ii place sa faca sex…asta cu totii o stim.
Cum e Libertatea asa sunt si ele!
Ps:Noul meu blog: http://hiphopul.wordpress.com

0 Responses to “Bloguri de vedete:Alina Plugaru si Adriana Bahmuteanu”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

