Afla cat de EMO esti

Azi am dat de un site foarte interesant unde iti poti face un test sa aflii cat de EMO esti.Site-ul este acesta: testemo.tk .Curios ca de obicei mi-am facut si eu testul si iata ce spune:

Esti 22% Emo.

Forta de neoprit. Esti foarte tare! Daca ti se intampla ceva rau, te ridici, te scuturi si mergi mai departe. Ce mare lucru, nu? Bine lucrat! Tine-o tot asa. Multumesc ca ai jucat…

Tu ai aflat cat de EMO esti? Daca inca nu ti-ai facut testul EMO iti recomand sa il faci aici.Nu uita sa ne spui si noua cum a iesit.

7 Responses to “Afla cat de EMO esti”


  1. 1 Dragos [free] Martie 30, 2009 la 9:05 pm

    Uite aici emo…;))

    Reported Attack Site!

    This web site at testemo.tk has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.

    Attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

    Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

  2. 2 Skykery Aprilie 1, 2009 la 5:23 pm

    si eu la fel 🙂
    „Sait de atac raportat!

    Acest sait web ( testemo.tk ) a fost raportat ca fiind un sait de atac și a fost blocat potrivit setărilor dumneavoastră de securitate.

    Saiturile de atac încearcă să instaleze programe care fură informații personale, vă folosesc calculatorul pentru a ataca alte calculatoare, sau pur și simplu fac rău sistemului dumneavoastră.

    Unele saituri de atac distribuie intenționat programe dăunătoare, dar există și unele saituri care sunt compromise fără știrea proprietarilor.”

  3. 3 Inocentul Aprilie 1, 2009 la 5:24 pm

    Nu stiu ce sa zic.

  4. 4 homofob Aprilie 3, 2009 la 12:39 pm

    te-am luat, 27% :))

  5. 5 Manuela Iunie 25, 2009 la 6:00 pm

    28% EMO …..MIAS FI DORIT MACAR 50 % …DEUNDE ATATA BUCURI , DAR O SA FIE PROMITTTTTTTTTTTTTT :*

  6. 6 Tina Martie 3, 2010 la 5:39 pm

    eu am luat 71%..


Lasă un răspuns

