Urmatorii cantareti de hip-hop top 1


Cu referire la articolul anterior,vreau sa NU cred ca astia vor fi urmatorii cantareti de hip-hop din Romania de top.Pana una alta va las sa-i previzualizati pe cei din trupa „Fara numar”.

6 Responses to “Urmatorii cantareti de hip-hop top 1”


  1. 2 VuePixel Aprilie 2, 2009 la 5:43 am

    Ia uite-i ma :))

    Primu din stanga: Elvis (sau cum il cheama pe manelaru ala)
    Cel de la mijloc: Copilu` de aur
    Cel din dreapta: Nicolae Guta
    :)))

  2. 3 ko0ze Aprilie 3, 2009 la 7:43 pm

    Urati mai sunt sa’mi bag al dreacu’!:| :))

  3. 4 Ynf3rn0 Aprilie 4, 2009 la 10:09 am

    Ascult muzica rap dar astia sunt niste caricaturi de oameni . De unde dracu faceti rost de specimenele asta ?

  4. 5 hasmokar Octombrie 2, 2009 la 12:57 pm

    cine pana mea sunt urangutanii astia :))))) uuuaaaaa dracilor MANELARII PULI


  1. 1 Urmatorii cantareti de hip-hop top 1 | Abstrakcyjny Trackback pe Martie 31, 2009 la 10:49 am

Lasă un răspuns

