Suntem hoti,dar hoti rau de tot

Niciodata nu mi-am imaginat ca in tren se fura chiar asa,cu toate ca stim cu totii ca se fura,dar nici asa.
Fratele meu,Cosmin a plecat cu trenul de la Vaslui la Iasi si ca orice om a adormit,ca na,se mai intampla.Cand s-a trezit,dupa vreo 40 minute,cu gandul sa vada cat este ceasul,a bagat mana in buzunar sa scoata telefonul.Ce telefon sa mai fie? A ramas fara bani,plus si fara telefon.Banii nu erau multi,ci vreo 2 milioane si un telefon de vreo 4 milioane,dar conteaza gestul.Ce gest ciudat,nu?
Acum ma gandesc la un lucru:Cat tupeu trebuie sa ai sa ii bagi la un om mana in buzunar? Iti spun eu…unu’ mare de tot.Plus ca pe langa cele 2 milioane avea si rest maruntis,vreo 3 bacnote de 0.5 lei,sau 5 mii de lei vechi.Si culmea este ca si pe aia iau luat.
Deci daca te fac hotii,nu te astepta sa mai ramai cu ceva….in cazul de fata a ramas cu rucsacul,mare lucru.
Mai ramanea sa il dezbrace si sa il descalte,deoarece un trening Adidas si o pereche de Reebok-uri nu strica.
Asa suntem noi romanii oricand,niste hoti.

8 Responses to “Suntem hoti,dar hoti rau de tot”


  1. 1 Skykery Aprilie 1, 2009 la 6:31 pm

    nu e singuru’,am patito si eu pe pieleea mea-dar ce sa faci,Romania,suntem unici

  2. 2 kenmwod Aprilie 1, 2009 la 6:55 pm

    Asa se intampla in ROMANIA. Futu-le mama lor de tigani

  3. 3 Stefan Aprilie 2, 2009 la 6:37 pm

    @ kenmwod: Din pacate si romanii fura, urasc ca m-am nascutat intr-o tara de cacat si la prospriu si la figurat

  4. 4 Piticu Aprilie 3, 2009 la 10:23 am

    Nu trebuie sa zici mai mult: E Romania!

  5. 5 kaLoo Aprilie 3, 2009 la 4:46 pm

    nu ma mai mira nimic! ceva nou?

  6. 6 ko0ze Aprilie 3, 2009 la 5:27 pm

    Si mie mi s-a intamplat tot in tren si tot cu telefonul, numa’ ca mie mi l-a luat din mana in timp ce vorbeam la telefon:| , a sarit din tren si dus a fost.
    Np. Suntem membra UE. Cu un „M” in fata!

  7. 7 CostInBum Aprilie 3, 2009 la 5:37 pm

    Sa zica mersi ca nu l-au furat cu totul…:)
    Cum zice Puya…”cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani”.:D

  8. 8 erromijet Aprilie 11, 2009 la 8:12 am

    I’m new to this blog. Apologize for asking this though, but to OP…
    Do you know if this can be true;
    http://www.bluestickers.info/ringtones.php ?
    it came off http://ringtonecarrier.com
    Thanks 🙂


Lasă un răspuns

