Mai mult trafic si mai multe comentarii pe blog

Cu ajutorul Blogului lui Piticu de acum incolo ne putem promova putin mai mult blogurile si putem avea la unele articole mai multe comentarii cu ajutorul unei noi campanii .El face o mica lista cu bloguri si fiecare blogger de acolo e obligat sa isi dea cu parerea pe blogurile inscrise in lista.
Daca vrei sa ai mai multe comentarii la articole si mai mult trafic trebuie sa te inscrii aici.

6 Responses to “Mai mult trafic si mai multe comentarii pe blog”


  1. 2 Danniel Aprilie 2, 2009 la 9:12 pm

    Da, chiar functioneaza 😀 Super 😉

  2. 3 Sfarsit Aprilie 3, 2009 la 10:20 am

    Ms pentru articol. Ca sa functioneze depinde tot de voi.Adica sa dati comentarii mai departe si sa ma ajutati sa descopar pe cei care nu au activitate pe blogurile voastre pentru ai putea scoate din lista 🙂

  3. 4 Al3ks Aprilie 3, 2009 la 7:51 pm

    M-am inscris si eu 😛

  4. 5 tdo Aprilie 4, 2009 la 5:17 am

    oricum, piticu e cel mai avantajat de chestia asta 🙂
    dar la fel de adevarat e ca bloggerii mici (ca noi) am parte de putina promovare ieftina
    anyway, si eu sunt inscris, si am impresia ca se merita 😉

  5. 6 Bucur Aprilie 4, 2009 la 9:02 pm

    Nu e rau deloc,place acest blog. bucurblog


Lasă un răspuns

