In Romania doar fotbalul conteaza?

In ultima vreme,sau mai bine spus oricand pe roman l-a interesat fotbalul,cu toate ca nu avem fotbalisti de calitate in Romania.Chiar si acum pe timp de criza,lumea arunca cu televizoarele de la balcon,ca nu a castigat Dinamo sau echipa nationala a Romaniei.E ciudat sa te intereseze altceva cand tu nu ai ce baga in gura,nu?
Ba se face atat tam-tam pentru ca Mutu nu stie Imnul tarii,sau tu chiar crezi ca il intereseaza? Eu unu imi dau seama unde il doare…ba ca pierde oricand Romania,deoarece nu are nici macar doi jucatori de calitate.Ca o echipa sa mearga bine trebuie investitii mari,dar cine sa investeasca,cand jucatorii nu au pic de interes? Nu e de vina antrenorul daca jucatorii sunt praf…
Mai nou,un site cu sport a ajuns sa fie vandut mai bine decat unul din domeniul business.
In Romania doar fotbalul conteaza?

8 Responses to “In Romania doar fotbalul conteaza?”


  1. 1 Ynf3rn0 Aprilie 5, 2009 la 10:26 am

    Pai cum spunea Puya : Ne place sportul, jucam fotbal, noi
    Dupa meciuri se termina cu box, asa-i la noi . Fotbalul conteaza deoarece se spala cei mai multi bani si se manipuleaza cei mai multi oameni cu el .

  2. 2 kenmwod Aprilie 5, 2009 la 5:50 pm

    Corect Ynf3rno. La asta ma gandeam si eu, la Puya :))

  3. 4 Admin Aprilie 6, 2009 la 1:19 pm

    Ce sa facem asta e fotbalul din romania

  4. 5 mindless9 Aprilie 6, 2009 la 9:59 pm

    nu mi se pare ca se vorbeste doar despre fotbal, doar pe canalele tv specializate.

    ma rog dupa un meci, de obicei pierdut se exagereaza cu „analiza meciului” . si e jenant ca jucatorul considerat cel mai bun din tara ta sa nu stie imnul.

  5. 6 Serginho Aprilie 7, 2009 la 7:48 am

    Bine punctat Inocentule… Si intotdeauna antrenorul e de vina…

  6. 7 Joy Aprilie 8, 2009 la 7:25 am

    Nop. In Romania mai conteaza si capra vecinului… 🙂

  7. 8 forex romania Septembrie 24, 2014 la 12:41 am

    cel mai important lucru pe care l-am invatat despre
    forex


Lasă un răspuns

