Proiectul Noihip

Acum ceva timp ma gandeam cum sa fac sa imbin tot ceea ce imi place intr-un singur blog.Asa mi-a venit ideea sa construiesc un blog foarte diversificat,in care sa postez articole despre sanatate,muzica,informatii,stiri si in acelasi blog un portal mare cu bancuri,imagini hazlii si idei trasnite.De aceea,dupa vreo 1 ora de gandire am inceput sa scriu si sa promovez un blog nou,care se numeste Noihip si care este facut pe o platforma gratuita de construit bloguri si anume blogspot.Bineinteles,daca aceasta idee o sa prinda bine,imediat o sa cumpar si un domeniu,dar inca este in „probe”.
Oricum,mie mi se pare stralucita ideea si sper sa fie destul de atractiva si pentru ceilalti.
Acum nu va ramane decat sa vizitati si sa cititi noile articole aparute pe http://noihip.blogspot.com si poate sa va dati si cu parerea aici sau acolo despre acest nou proiect.

1 Response to “Proiectul Noihip”


  1. 1 Serginho Aprilie 9, 2009 la 3:56 pm

    Dragut blogul, succest! 🙂 Am sa-l vizitez si pe acela…


Lasă un răspuns

