Esti cam prea patriot

Asta mi-a iesit cand am facut si eu testul sa vad „cat de român sunt.

Sunt 68% român.
Testul zice aşa:

Eşti frate cu dracul, iar puntea e viaţa. Ţi-e bine în România că ştii că altundeva nu te-ai descurca. Dacă ţi s-ar da bani, ai şi arbora un steag de ziua naţională. Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg. Îţi place să-i corectezi pe alţii când greşesc. Şpaga e prietena ta bună. (51 – 70 de puncte)

Fă şi tu testul aici.

7 Responses to “Esti cam prea patriot”


  1. 1 Al3ks Aprilie 15, 2009 la 2:36 pm

    Am facut si eu testul mai demult si mi-a iesit cam 40% 😛

  2. 2 Serginho Aprilie 15, 2009 la 5:09 pm

    Testul nu e bun… la intrebari eu am alt raspuns decat cele de acolo… e cam aiurea… si nu cred asa ceva… sunt roman.. aici m-am nascut in Romania.. ce dovada mai trebuie? :))

  3. 3 Kenmwod Aprilie 15, 2009 la 7:35 pm

    Idem Serginho :). Asta spune tot

  4. 4 CupY Aprilie 16, 2009 la 2:13 pm

    Ce prostiutza de test, e ok pentru a te amuza dar rezultatele nu sunt demne de luat in calcul ;))

  5. 5 inferioris Aprilie 24, 2009 la 7:57 pm

    „Când vorbeşti cu străinii devii şi mai patriot decât de obicei şi începi să le spui despre Brâncuşi şi Duckadam chiar dacă nu-ţi place nici pictura, nici handbalul. Nu asculţi manele, dar după ce te îmbeţi, parcă merg.”
    cred ca sunt si eu 68% roman. :))

    bestiala faza cu brancusi – pictura si duckadam – handbal. =))

  6. 6 Gabr13l Aprilie 27, 2009 la 7:52 pm

    Eu`s „exagerat de roaman” …undeva gen 80 si ceva % ..

  7. 7 iulik01 Mai 17, 2009 la 3:25 pm

    Ma dao naibii de treaba 😐 exact la fel mi-a iesit si mie la testul ala…l-am gasit acuma pe net….si cand am dat un search sa mai caut altele am gasit blogul tau 😀 Dar exact la fel…hammm ceva ii putred :))


Lasă un răspuns

