Inceput de promovare cu succes

Dupa ce am lasat vreo 50 de comentarii de tip spam pe diferite bloguri 😛 , am reusit sa strang vreo aproimativ 30 de persoane (cu tot cu bannere si link-uri), care spre surprindere mea au fost incantati de initiativa de a promova gratuit blogurile lor.Daca nu stiti despre ce e vorba, puteti vizita Promovare Bloguri si sa vedeti in detaliu despre ce e “barfa”.Adica o sa va explic eu aici, in cateva cuvinte: vrem sa strangem o comunitate de aproximativ 100 bloggeri, care sa interactioneze intre ei, comentarii, tutoriale si alte probleme legate de blogging.

Am hotarat ca pana pe 22 aprilie anu’ asta sa ne mutam pe un domeniu .com si sa avem si un forum.Pana atunci vrem sa strangem acolo 70 de bannere si 30 de link-uri sau mai multe, depinde…Dupa ce o sa mut blogul pe domeniu, o sa puteti scrie chiar voi pe acel blog diferite sfaturi, tutoriale si alte “mizerii” legate de blogging si blogosfera romaneasca.

Va las cu bine, deoarece acum am plecat sa rascolim blogosfera romaneasca activa.

Ps: Daca vreti sa va inscrieti, tre’  sa lasati un comentariu acolo cu cererea voastra.

3 Responses to “Inceput de promovare cu succes”


  1. 1 Serginho Aprilie 16, 2009 la 6:28 am

    Bravo… poate vei avea si mai multi 🙂

  2. 2 Al3ks Aprilie 16, 2009 la 7:26 am

    Si mie imi place faza asta cu promovare bloguri :>

  3. 3 Inocentul Aprilie 16, 2009 la 9:14 am

    Merci baieti 😉


Lasă un răspuns

