TradNew.com

Uite ca i-am dat drumul si la acest blog dupa o saptamana de cand am zis: „Ba, ce-ar fi sa am si eu un blog monden?”.Si…am reusit.Blogul nu este dedicat doar lumii modene ci si evenimentelor, stirilor si interviurilor cu tot ceea ce-mi place mie.Il puteti vizita pe www.tradnew.com ca sa va convingeti.Daca aveti sugestii, criticii sau simple opinii puteti sa lasati aici un comentariu si eu o sa incerc sa „modernizez” acest blog :).

PS: Daca e cineva dragut care poate si vrea sa-mi faca un banner 125&125 pentru acest blog, poate sa ma anunte aici.

11 Responses to “TradNew.com”


  1. 1 CupY Aprilie 25, 2009 la 9:37 am

    Mie mi se pare interesant acest nou blog al tau, e aerisit, simplu si la obiect, eu una asa il vad si e relaxant pentru ochii cititorului 🙂

  2. 2 Serginho Aprilie 25, 2009 la 3:01 pm

    Idem CupY… 🙂 a zis ea tot.. 😛

  3. 3 madtrasher Aprilie 25, 2009 la 9:41 pm

    Bafta cu el ! 🙂

    Daca vrei sa mai scoti si niste vizite arunca un ochi aici :

    http://pc-addicted.blogspot.com/2009/04/concurscica.html

  4. 4 kaLoo Aprilie 26, 2009 la 8:11 am

    Da, arata destul de bine noul blog, tema….. mai greu e sa tii un link in blogroll!

  5. 5 KillaBoY Aprilie 27, 2009 la 11:51 am

    Nu mai conteaza tema la asa un blog, zic eu.Daca ai continut bun, original si stiri mondene interesante( nu de „uz casnic” ) faci cititori fideli.

  6. 7 MeL Mai 5, 2009 la 4:51 am

    eu zic sa te ocupi doar de unul din ele, decat daca ai prea mult timp, mai bine le imbini decat sa postezi ba pe unul ba pe altul

  7. 9 alecsu Iunie 17, 2009 la 8:41 pm

    Frumoase amandoua si foarte bine scrise , daca vrei sa facem schimb de linkuri ( blogroll ) ma gasesti pe ” my blog ” numai bine 🙂

  8. 10 Skykery Iunie 26, 2009 la 5:22 pm

    Frumos, vad ca merge 😀


  1. 1 Link-uri 03.05.2009 « fLn Blog Trackback pe Mai 3, 2009 la 9:34 am

Lasă un răspuns

