De pe TradNew

Jose Carreras se retrage- citeste aici
Lansare album The Amsterdams- vezi aici
Mihai Traistariu face reclama la Coca-Cola in Cipru- citeste mai departe
Eminem si-a acuzat mama ca l-a ajutat sa devina dependent de droguri- documenteaza-te aici
Trupa Etnic reprezinta Romania in Algeria- info.

7 Responses to “De pe TradNew”


  1. 1 Serginho Mai 15, 2009 la 5:52 pm

    Sa inteleg pe blogul acesta nu prea mai scri? :-s

  2. 2 RoBloggeri Mai 15, 2009 la 8:45 pm

    Nu prea mai am timp ca sunt foarte ocupat cu inca 2 bloguri, dar in curand o sa-mi cumpar un domeniu si o sa am si un blog personal ! 🙂
    Ps: Poti sa ma scoti din blogroll 😛

  3. 3 inferioris Mai 24, 2009 la 7:43 pm

    Bafta si succes cu TradNew! 😉 ? L-am vizitat, este de vizitat si pe viitor. 😉


  1. 1 Ping Back de Vineri | Kaloo's Blog Trackback pe Mai 15, 2009 la 1:28 pm
  2. 2 Ping Back de Vineri | Kaloo's Blog Trackback pe Mai 22, 2009 la 7:28 am
  3. 3 Link-uri 6.06.2009 « fLn Blog Trackback pe Iunie 6, 2009 la 10:36 pm

Lasă un răspuns

