Page rank 3

Astazi am fost uimit cand am verificat page rank-ul si am page rank 3.Deci a fost benefic schimbul de linkuri si inscrierea in diferite directoare web.
Si acum ca sa fiu mandru de blogul meu: PageRank
Ce este page rank-ul?
„PageRank (Rangul Page) este un algoritm de analiză a legăturilor folosit de motorul de căutare Google pentru a acorda o pondere fiecărui element dintr-o mulţime de documente interconectate prin hiperlegături, cu scopul măsurării importanţei relative în cadrul mulţimii. Dacă pagina A are link către pagina B, înseamnă că A afirmă despre B că acesta este important şi rezultă că B trebuie să fie mai bine cotat în clasamente. Cu cât mai multe link-uri calitative către site, cu atât PageRank-ul va fi mai mare şi clasarea în clasament la fel. Coeficientul PageRank este un număr întreg care poate lua valori între 0 şi 10.
Numele de PageRank este marcă înregistrată a Google, iar algoritmul PageRank a fost patentat (U.S. Patent 6285999), şi patentul aparţine Universităţii Stanford la care a fost dezvoltat de Larry Page, şi nu companiei Google. Google deţine o licenţă exclusivă de utilizare a patentului din partea Universităţii Stanford. Universitatea a primit 1,8 milioane de acţiuni la Google în schimbul acestei licenţe; acţiunile au fost vândute în 2005 pentru 336 milioane de dolari.”(Wikipedia)

6 Răspunsuri to “Page rank 3”


  1. 2 eXplosive aprilie 3, 2009 la 7:52 pm

    Felicitari, ai verificat page rank-ul dupa ce ai citit la mine pe blog 😛

  2. 3 Inocentul aprilie 3, 2009 la 7:53 pm

    @eXplosive,dap omule! 🙂

  3. 4 alisson aprilie 4, 2009 la 9:50 am

    succes in continuare .. 😉
    si eu tot 3 am..

  4. 5 Backlinks iunie 19, 2017 la 4:37 pm

    For hottest information you have to go to see web and on world-wide-web I found this web page as a finest web site for hottest updates.

  5. 6 Google Ranking iulie 25, 2017 la 3:47 pm

    Hi there, always i used to check webpage posts here in the early hours
    in the morning, because i love to gain knowledge of more and more.


Lasă un comentariu