Proiectele mele in mediul online

Cum era de aşteptat am revenit imediat,fără să treacă nici măcar o zi.
Vreau să vă prezint toate proiectele mele la care lucrez pe internet:
Vinde şi cumpără aici!-magazin online cu produse conceput azi,în care poţi cumpără şi vinde orice produs
Publicitate gratuită bloguri-promovăm orice blog aici,banner sau link gratuit,fără să fie reciproc
Hip-Hop Românesc-un blog despre toţi împătimiţii de hip-hop
Forum hip-hop -un forum din domeniul acestui gen muzical
Inocentul-este acest blog,pe care îl citeşti acum
În curând voi colabora sau voi fi intiatorul a mai multor proiecte în online!
Deoarece timpul nu îmi permite,nu vă aşteptaţi să găsiţi în acest moment pe site-urile de mai sus ceva spectaculos şi plin de conţinut.

Va urma…

2 Răspunsuri to “Proiectele mele in mediul online”


  1. 1 Serginho martie 15, 2009 la 7:06 pm

    Eu am doar blogul meu si vreau sa ma ocup de el ca lumea, de altul numai am timp.

  2. 2 organizator zbb aprilie 7, 2009 la 9:43 pm

    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam, reamintim bloggerilor din capitala ca:

    Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc. Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO. Bloggerii care doresc sa se implice in organizarea evenimentului sau vor să iniţieze concursuri cu premii, să ne trimită mesaje la valecano@yahoo.com
    Atentie! Bloggerii care se inscriu la festival vor primi saptamanal invitatii gratuite ( de doua persoane ) la Eurocinema. Amanunte gasiti la pagina cu noutati de pe site.
    Va rugam postati bannerul ZBB pe blogul vostru si trimiteti mai departe mesajul sa circule pe blogosfera.
    Multumim mult!


Lasă un comentariu