Iau o pauză…

M-am hotărât să iau o pauză,adică nu o să mai scriu pe acest blog timp de o săptămâna,deoarece am internet mobil oferit de cei de la Orange şi în luna martie am plătit 3 milioane lei vechi,iar 4 milioane în urmă cu 2 luni.Acestea sunt nişte preţuri insuportabile,dar ăsta e internetul oferit de Orange,că pot merge cu el şi la bunica la ţară.Recunosc,eu petrec foarte mult timp pe internet,dar în niciun caz nu mi-am imaginat vreodată că voi plăti aceste sume fabuloase.Şi de aceea am hotărât să vă spun şi vouă că o să iau o mică pauză (de o săptămâna) ca să numai plătesc atât de mult,dar o revin imediat cu subiecte noi pe care până atunci sper eu,că le voi scrie pe caietul de matematică (hazliu,nu?).Dacă cunoaşteţi vreo reţea care oferă internet mobil fără restricţii de trafic,adică trafic nelimitat,vă rog scrieţi aici.Vă mulţumesc şi aştept să treacă aceste zile să văd dacă voi putea rezistă fără internet.Până atunci vă doresc toate cele bune!

PS.: Nu vă promit că nu o să mai scriu timp de o săptămâna,poate mâine vei găsi un nou articol.(adică nu ştiu dacă voi rezista)

Va urma…

2 Răspunsuri to “Iau o pauză…”


  1. 1 Al3ks martie 14, 2009 la 8:01 pm

    Bafta…astept sa revii 😉

  2. 2 Inocentul martie 14, 2009 la 8:02 pm

    merci..revin cat de curand!


Lasă un comentariu